PRESIDENT Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 Genre: Fighting Developer: SNK CORPORATION Publisher: SNK CORPORATION Size: 37 GB Έπειτα από πάνω από μια δεκαετία, το Samurai Shodown είναι πάλι εδώ! Η SNK επιστρέφει με μια από τις πιο επιτυχημένες της σειρές, διατηρώντας τον θρύλο των παλαιότερων τίτλων, με ένα νέο παιχνίδι που διατηρεί ωστόσο της ίδιες συναρπαστικές μάχες με ένα αναβαθμισμένο πακέτο γραφικών. Το Samurai Shodown διατηρεί τον θρύλο με τις έντονες μάχες για τις οποίες έγινε γνωστό στις οποίες οι παίκτες είναι μόνιμα μια ανάσα από το θάνατο και ένα παντοδύναμο χτύπημα μακριά από τη νίκη. Χρησιμοποιώντας της δύναμη της Unreal Engine 4, η SNK καταφέρνει να μοντερνοποιήσει την μοναδική ατμόσφαιρα και το σκηνικό των παλαιότερων τίτλων σε ένα υπέροχο, καλλιτεχνικό πακέτο που συνθέυτει την ποιότητα και την λεπτομέρεια όπως ποτέ ως τώρα. Το Samurai Shodown καλωσορίζει εικονικούς χαρακτήρες από παλαιότερες εκδόσεις όπως τον Haohmaru, του αντιπάλους του Ukyo και Genjuro, την Nakoruru, και τον αγαπημένο του κοινού Galford. Το αρχικό roster θα περιλαμβάνει συνολικά 16 χαρακτήρες – 13 βετεράνους και 3 φρέσκους στο franchise. Διατηρώντας τους βασικούς μηχανισμούς που έκαναν την σειρά διάσημη, όπως το Rage Gauge, το Rage Explosion, το Sword Clash και άλλα, το Samurai Shodown θα περιλαμβάνει και νέες τεχνικές, συμπεριλαμβανομένου του Super Special Move, που θα μπορεί να χρησιμοποιήσει ο κάθε χαρακτήρας μια φορά στο παιχνίδι. Με τον τίτλο «Dojo Mode», η SNK ένα σύστημα AI το οποίο «μαθαίνει» από τις κινήσεις των παικτών και δημιουργεί ένα κλώνο από τα δεδομένα. Με αυτό το σύστημα οι παίκτες μπορούν να αντιμετωπίσουν τον κλώνο τους ή να αντιμετωπίσουν τους κλώνους άλλων παικτών. Samurai Shodown Update 2.20 Patch Notes: Added DLC character Hibiki Takane Fixed other minor issues and features. Resolved an issue where Cham Cham’s section in the Gallery Mode would cause the game to lock up after updating to Patch Version 2.12. Added SFX upon Guard Crushing an opponent. Hibiki Takane Hibiki Takane’s attack Heavenly Being Blade has unintended issues arising from other attacks and is scheduled to be resolved. Therefore, Hibiki Takane’s ability to counter Rage Explosions, projectiles, Lightning Blades, Super Special Moves, crouching attacks, and attacks from behind will go away once this issue is resolved. Setting a dummy to auto block against Hibiki Takane’s Beckoning Slash attack results in recovery frames that differ from those blocked manually in Training Mode, and so this issue is scheduled to be resolved. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now